مزایای سرمایه گذاری زمین

مزایای سرمایه گذاری زمین

بی شک یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در دهه های اخیر روی ملک و زمین بوده که به مراتب از دیگر بازارهای سرمایه گذاری بسیار جلوتر است. سرمایه گذاری روی املاک و مستقلات میتواند برای هر کسی جذاب باشد و از قدیم افراد ملاک جلوه ای دیگر بین اطرافیان خود داشته اند. امروز ما در این مقاله از وب سایت بزرگ فیروزلند قصد داریم تا شما عزیزان را با مزایای سرمایه گذاری زمین بیشتر آشنا کنیم تا شما هم از این سود کلان و شیرین بهرمند شوید.

مزایای سرمایه گذاری زمین

اکثر مردم تصور میکنند که خرید ملک بنا به دلایل مختلف از جمله میزان بالای پول تقد مورد نیاز برای انها امکان پذیر نیست این در حالی است که با داشتن دیدگاهی بلند مدت تر میتوانید ریسک خرید ملک را به جان بخرید و از سود سرشار آن لذن ببرید.

سرمایه گذاری روی ملک فقط خرید ملک مسکونی نیست و شما با هر بودجه ای که داشته باشید میتوانید قطعه ای زمین یا باغ یا ملک برای خود بخرید و آینده خود و فرزندانتان را تامین کنید.

بنابراین بهتر است قبل از ورود به این حوزه، حتما با مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن کاملا آشنا باشید. ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا به این موارد اشاره کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

بی شک سرمایه گذاری روی ملک بسیار جذاب تر از طلا ، بورس ، ارز مجازی و … است در بازار سرمایه گذاری مثل بورس امکان این هست که سرمایه شما طی چند ماه به نیم برسد و در بازار طلا هم به همین شکل.

اما تا به حال نشده که قطعه زمینی که خریده اید قیمتش فروکش کند. اگر هم اینطور باشد تمامی کالاهای موجود هم قیمتشان تغییر خواهد کرد.

مزایای خرید ملک

از قدیم این تجارت بوده و نمیتوان گفت که این تجارت پر سود چه زمانی به اتمام میرسد. شاید با تمام شدن سن زمین!!! بله درست شنیدید تا زمانی که زمین وجود داشته باشد و آدم روی زمین زندگی کند همواره نیاز به مکامی دارد تا استراحت و امنیت داشته باشد پس نمیتوان زمان دقیقی مشخص کرد برای به اتمام رسیدن سرمایه گذاری روی ملک.

در اینجا برای شما عزیزان ما چند نمونه کوچک از خرید و سرمایه گذاری رو ملک را مثال میزنیم تا بیشتر با این سود کلان آشنا شوید.

  • کسب درامد از رهن و اجاره
  • رشد بدون توقف سرمایه
  • عدم نیاز به دانش
  • افزایش اعتماد به نفس
  • برابر بودن با تورم
  • استفاده از وام های بانکی
  • نقد شونده بسیار سریع

حال میبینید که خرید زمین و ملک از بهترین نوع سرمایه گذاری ها میباشد در ادامه به طور کلی برای شما توضیحاتی ارائه میکنیم.

کسب درامد از اجاره بها و پول رهن:

مسکن یک نوع دارایی است که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. نرخ اجاره بهاء واحدهای مسکونی در چند سال اخیر جهش قابل‌ توجهی را به خود دیده است. شما می‌توانید از آن به عنوان یک منبع درآمد پایدار استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید ملک استفاده از پول رهن آن به عنوان یک منبع درآمد است. بدین صورت که بسیاری از صاحبان املاک از طریق سرمایه‌گذاری پول رهن ملک در یک بازار دیگر، کسب درآمد می‌کنند.

عدم نیاز به دانش تخصصی:

اکثر بازارها از جمله بورس و فرابورس نیاز به دانش تخصصی جهت سرمایه‌گذاری دارند. این چالش در حوزه مسکن کمتر وجود دارد. هر چند که نباید بدون داشتن اطلاعات کافی نیز بی‌گذار به آب زد. با این حال، سرمایه‌گذاری در ملک نیاز به دانش علمی و آکادمیک خاصی ندارد.

البته ناگفته نماند که کسب درامد از سمت ملک نیاز به تخصص دارد که در چه مکانی و چه زمانی ملک را خریداری کنید (البته ضرر نمیکند) تا بیشتر سود کنید و لذت ببرید

مزایای سرمایه گذاری زمین

کسب سود ناشی از تورم

کی دیگر از مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن، کسب سود از طریق نوسازی مسکن است. به عنوان مثال، شما می‌توانید واحد مسکونی یک طبقه خود را نوسازی کرده و به یک واحد چند طبقه تبدیل کنید.

قطعا یکی از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای، کسب سود از طریق افزایش تورم در آن حوزه خاص است. هر حوزه‌ای تورم خاص خود را داشته که بی‌ارتباط به شرایط کلی اقتصاد کشور نیست. شما می‌توانید بستگی به تورم بخش مسکن و شرایط اقتصادی کشور، از سود سرمایه‌گذاری در زمین برخوردار شوید.

لذت خانه دار شدن

واقعیت آن است که داشتن خانه یک نوع امنیت روانی خاصی را برای سرمایه‌گذار به ارمغان خواهد آورد. امنیتی که در خرید دلار، طلا یا سرمایه‌گذاری در بورس وجود ندارد. حتی بسیاری از افراد با هدف خرید خانه؛ به دنبال کسب سود در سایر بازارهای موازی هستند.

فعالیت در سایر بازارهای موازی مسکن ریسک بسیار بالایی را به سرمایه‌گذاران منتقل می‌کند. به عنوان مثال، ممکن است قیمت ارز یا قیمت طلا در یک بازه زمانی کوتاه به میزان قابل توجهی نوسان داشته باشد. این در حالی است که دامنه نوسانات در بازار مسکن بسیار کمتر و با شیب ملایم است.

استفاده از وام های بانکی:

قرار نیست شما برای خرید دلار، طلا یا سهام، تسهیلات خاصی دریافت کنید. این در حالی است که این مساله به روش‌های مختلف برای خرید خانه در نظر گرفته شده که می‌توان آن را یکی از بهترین مزایای سرمایه‌گذاری در مسکن نام برد. تسهیلات بانک مسکن و طرح‌های حمایتی دیگر از جمله آنها هستند.

نتیجه گیری مزایای سرمایه گذاری زمین

با شرایط کنونی میتوان گفت که کمی سخت است که در کلان شهر تهران خرید ملک کرد و از طرفی دیگر تهران اشباع شده اما این به این معنی نیست که کار ملک در تهران رونق ندارد چرا که در همین تهران هستند کسانی که ملاک هستند و بهترین زندگی ها را برای خود و خانواده خود ساخته اند. شما میتوانید برای اینکه در این سرمایه گذاری شرکت کنید باید تدبیری و هدفی داشته باشید.

از کم باید شروع کنید و به مرور زمان قدرتمند شوید و بدانید که زمین همیشه شعارش این است که “مرد باش نگه دار من مردت میکنم” پس شما هم باید با با در نظر گرفتن بودجه مناسب و علم بر این که زمینی که قصد خرید آن را دارید رشد کافی را داشته باشد در مدت زمان کوتاه پس به شما پیشنهاد میکنیم تا از متخصص این کار کمک بگیرید.

ما در املاک سهرابی در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این سود کلان شرکت داشته باشید و سهم بزرگی از این سرمایه گذاری بسیار مطمئن و لذت بخش داشته باشید. کافیست تا با متخصصان و مشاوران فروش ملک ما در املاک سهرابی صحبت کنید تا از بروز ترین فایل های منطقه دیدن و طبق نیاز خود خرید انجام دهید و با اطمینان منتظر سود آینده باشید.

املاک سهرابی

برای دسترسی بهتر به فایل های منطقه فیروزکوه و حومه تهران به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم تا از اپلیکیشن تخصصی فروش ملک ما دیدن کنید.

برای دانلود اپلیکیشن روی عکس های زیر کلیک کنید

ارسال نظر