چشمه اب معدنی خمده

چشمه اب معدنی خمده یکی دیگر از جاذبه های دیدنی فیروز کوه میباشد که دل هر انسانی را به دست می اورد امروز ما میخواهیم در باره این چشمه آب معدنی که از دل رشته کوه های البرز به بیرون می‌ آید کمی صحبت کنیم تا شما عزیزان با این تفرجگاه بی نظیر فیروز کوه بیشتر آشنا شوید همراه ما باشید 

املاک سهرابی بزرگترین دپارتمان فروش ملک در فیروز کوه

در سی کیلومتری جنوب فیروزکوه، روستایی به همین نام وجود دارد و در بهار و تابستان، هر آخر هفته پر است از افرادی که دوست دارند تن به آبی تمیز و شفابخش بزنند و گرما، دوده و کثیفی شهر را از خود دور کنند. اگر از سمت تهران عازم این چشمه هستید؛ در مسیر فیروزکوه، سی یا چهل کیلومتر پس از دماوند، در سمت راست جاده به دنبال جاد

چشمه اب معدنی خمده

ه زرین‌دشت باشید و پس از ورود به آن، عازم خمده شوید.

بسیاری از طبیبان مطرح از جمله دکتر جهانبخش نیکوپور معتقدند که آب این چشمه درمان بیماری‌هایی نظیر دردهای مفصلی و استخوانی، زردی، جوش و دمل می‌باشد. همچنین اینطور گفته می‌شود که شنا در این آب به طور مستقیم روی آرامش روح و روان تاثیر مثبت می‌گذارد.

خواص چشمه اب معدنی خمده

بسیاری از هموطنان عزیزمان به دلیل خواص آب معدنی چشمه خمده برای درد های مفصلی از ابتدای خرداد ماه راهی فیروزکوه میشوند و از این محبت الهی استفاده بهینه میکنند

چشمه اب معدنی خمده به دلیل داشتن املاح بسیار درمانی به یکی از مهم ترین استخر های طبیعی ایران تبدیل شده

اگر نیاز به استراحت و ریکاوری بدنی دارید به شما حتما پیشنهاد میکنیم تا از چشمه خمده استفاده کنید تا از تاثیر بسیار آن بهره ببرید.

خمده یکی از مقاصد پر طرفدار سفر های طبیعت گردی در استان تهران است که بعد از تنگه واشی به عنوان دومین مقصد پرطرفدار طبیعت گردی شهرستان پذیرای گردشگران است.

ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای برای استفاده از این محبت الهی حتما سری به چشمه آب معدی خمده بزنید و لذت شنا در آب زلال و پر خاصیت خمده را از دست ندهید.

شما عزیزان میتوانید برای سهولت در استفاده از چشمه خمده با مشاوران ضبده ما در منطقه تماس بگیرید تا بهترین زمان برای بازدید و استفاده از این چشمه زلال را به شما عزیزان اطلاع دهند.

ما در املاک بزرگ سهرابی اوقات خوشی را برای شما عزیزان به ارمغان میرسانیم تا بدانید که لذت طبیعت گردی فقط برای خارج از کشور نیست و در همین حوالی امکاناتی هستند که ما از آنها بی خبریم.

با تشکر از همراهی شما عزیزان املاک سهرابی

چشمه اب معدنی خمده

ارسال نظر